Lite om mig...

"Lobotomy"
Jag är en 36 åring med en 35 årings sinne. Bor i Borlänge med min underbara sambo, och min ännu underbarare lilla dotter.
Visa hela min profil
Powered By Blogger
onsdag 20 januari 2010

Påven...


... lägger sig i... IGEN!

Påven Benedikt XVI (16:e för er som inte kan romerska siffror) har hoppat på min favorit film... just AVATAR!, Grrr! Han är ju väldigt skyddande av naturen från människornas framfart, att vi måste leva tillsammans med moderjord osv osv.
Men i Avatar där Na'vi lever nära naturen, och är emot all förstörelse och emot att döda djur, tycker påven att dom förgudar naturen, och då är han tydligen rädd att naturen ska ta över guds plats...

Men det jag vill påpeka är: DET ÄR EN FILM!..

Geeez, lägg ner Påven. - alltså, lägg ner påven, och påven kan lägga ner :D

0 kommentarer: